دانلود اجراهای یونگ هوا در MCountdawn
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : یک شنبه 3 / 11 / 1393
نویسنده : Parnia BlueB

Download One Fine Day Performance

Download Energy Performance With Persian Sub

Download Befor MCD

 



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: CN BLUE , Clip , Live , زیرنویس فارسی , ,
برچسب‌ها: جونگ یونگ هوا , jung yong hwa , آلبوم سولو جونگ یونگ هوا ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
باران در تاریخ : 1393/11/5/7 - - گفته است :
نه خواهشا اینارو هم بذارید لطفا..
گفتم که وآقعا نمیتونیم دانلود کنیم!
لطفا بذارید همه رو خواهش میکنم..
پاسخ:آخه عزیزم واقعا واسه من نمی صرفه، بگو مشکل چیه که نمی تونی دان کنی، شاید من تونستم راهنمایی کنم و شد

<-CommentGAvator->
farzaneh در تاریخ : 1393/11/4/6 - - گفته است :
mishe ejrasho to music bank bezarid .kheyli mamnun
پاسخ:چشم.. در حال زیرنویس اجرای Chakemateام.. تموم بشه هردو رو می زارم.

<-CommentGAvator->
پریسا در تاریخ : 1393/11/3/5 - - گفته است :
واقعا معنی قشنگی داشت مخصوصا خیلی روون و قشنگ ترجمه کرده بودی مرسی
پاسخ:قابلی نداشت عزیزم، خوشحالم که راضی بودی ;)

<-CommentGAvator->
باران در تاریخ : 1393/11/3/5 - - گفته است :
سلام
وای وب تون فوق العادس!!
یه پیشنهاد دارم براتون..
اگه میشه یه پیج تو آپارات باز کنید و هردفعه ویدیو ها رو اونجا هم آپلود کنید خواهشا!!
چون نمیشه دانلود کرد!
به دوستامم که گفتم بیان واسه دانلود گفتن نمیشه!
خواهشا این ویدیو هارو تو آپارات هم بذارید به موقع همینطور که توی وبلاگتون میذارید!ممنون میشیم وآقعا!

پاسخ: راستش آپارات خیلی الکی و بی دلیل ویدئو ها رو حذف می کنه و واقعا من الکی حجم و وقت میزارم آخرم فرداش میام می بینم حذف شده، مثلا همین ویدئو اجرای زنده رو مطمئنم فرداش حذف میشه چون سابقه داشته.. ولی چشم ویدئوهای کوتاه تر رو سعی می کنم توی آپارات هم آپلود کنم. مرسی که اومدی و نظر دادی بازم بیا ;)


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!